Serdar Topraktepe’den Sezon Değerlendirmesi Beşiktaş’ın teknik direktörü Serdar Topraktepe, TRT Spor’a biten sezonu değerlendirdi. Siyah-beyazlı takımın başına bu sezon iki kez getirilen Topraktepe, “Oyuncuyken bana ‘İleride bu takımın teknik adamı olarak kupa alacaksın‘ deseler hayal bile edemezdim.” dedi. Genç teknik adam, “Şampiyonluk hedefinden kopunca takımın motivasyonu çok düşmüştü. Oyuncularımızla kupa hedefimizi konuştuk. Camiamız çok istiyordu,…
Beşiktaş’ın teknik direktörü Serdar Topraktepe, TRT Spor’a biten sezonu değerlendirdi. Siyah-beyazlı takımın başına bu sezon iki kez getirilen Topraktepe, “Oyuncuyken bana ‘İleride bu takımın teknik adamı olarak kupa alacaksın‘ deseler hayal bile edemezdim.” dedi. Genç teknik adam, “Şampiyonluk hedefinden kopunca takımın motivasyonu çok düşmüştü. Oyuncularımızla kupa hedefimizi konuştuk. Camiamız çok istiyordu, sonunda da başardık.” ifadelerini kullandı.
Kupa finaline değinen Topraktepe, “Trabzonspor öne geçtiği maçların 17 tanesinde 14 galibiyet almış ona rağmen vazgeçmeden oynadık. Ghezzal, finalde oynamak için Fransa’ya gidip iğne vuruldu. Bağlarında yırtık vardı. Nüksetme ihtimali olsa da, ‘Ne olursa olsun oynamak istiyorum‘ dedi. Yakup Arda Kılıç çok iyi topçu olacak. Bundan eminim maça almak isterdim ama son maçı olduğu için Rachid Ghezzal’ı oyuna aldım.” diye konuştu.
Serdar Topraktepe, genç oyuncu Semih Kılıçsoy’a övgüler yağdırarak, “Semih ceza sahası içine girdiği zaman affetmez. Semih saha içi bencilliğini yani doğru pasları verme, asist yapma özelliklerini geliştirirse inanılmaz bir noktaya yükselecek.” dedi. Ayrıca, “Alt takımdan gelenleri daha rahat bu ortama sokabiliyoruz. Taraftarlar gelip bana, ‘Hocam genç oyuncuları oynat‘ diyor. Biz de bunu istiyoruz. Genç oyuncular bizim değerimiz.” şeklinde genç oyunculara verdiği öneme vurgu yaptı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]
Yorum Yap